Първоначално публикувано от eproHD
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно влиза задна
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПри загасен мотор, пак ли има проблем с включването на задна?
Ако няма и ако под "хрущи" имаш впредвид "хърка", то проблемът ти е в недобре отделящ съединител.sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщениеА тези втулки имат ли някакъв оригинален или партиден номер?
Comment
-
Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщениеПо скоро във синхронизатора на предавката.На място може да влиза лесно,но във движение е съвсем различно.Скоро разглобявах една кутия.Въобще не влизаше 2във движение и при свален вал много трудно я первключваше.Всичко си беше изправно по кутията.
За какъв синхронизатор иде реч?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГоворим за включване на задна скорост, спрял автомобил, работещ мотор и натиснат съединител.
За какъв синхронизатор иде реч?Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеЕ как какъв бре адаш , за задна .Нали и г-н Всичко знам ,каза че на задна има синхронизатор . Образовай се малко де .Стига с тази бира
Но това го няма при нашите кошници.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Задната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.
Иначе и новата течност събра въздух.
Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:
Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.Last edited by dhtj; d.m.y г., 03:06.
Comment
-
Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщениеАко е от втулките не се центрира на неутрална, а остава на мястото като за 1/2-ра или 5/6-а. Също така при определени атмосферни условия спича допълнително, в моя случай при влажно време, и трябва да се мести със сила настрани или в средата. Точно в тези ситуации се наблюдаваше трудно нацелване на предавките, защото реално трябва на усет да го центрираш по средата, за да влезе 3-та а не примерно 5-та. Ако е счупена пластмасата ще има луфт, но би трябвало да си се центрира.
---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:34 ----------
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеИли е от там. Или е от клеясали или закъсани жила, но може да е счупена и "основата" на лоста(една пластмаса, в която "лагерува").
---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:35 ----------
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеЗадната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.
Иначе и новата течност събра въздух.
Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:
Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.
А при смяна на съединител Алфа препоръчват и смяна на буталото
Comment
-
Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщениеКолеги можете ли да дадете адекватен съвет дали е точно от клеасал избирач трудното местене на лоста на дясно към 5-та и 6-та и съответно задна и НАЙ вече трудното отцелване между 3-та и 5-та...много често ми се случва от 4-та вместо да вкарам 5-та влиза директно 3-та...
Също ще са полезни и други колеги който имат наблюдения върху този случай...
Кутията е 6 степенна мотора е 2.4жтд 150к.сима там дребни детайли за да се центрира добре лоста, ма не помня какво се правеше
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеЗадната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.
Иначе и новата течност събра въздух.
Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:
Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.
Този успокоител при 147 има ли го? Не съм го меркал...Last edited by undy; d.m.y г., 00:08.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеПичове, задна влиза трудно. Винаги.
Или хрущи или изобщо не влиза.
Обаче ако първо вкарам първа и после задна, няма никакъв проблем.
С другите предавки нямам грижи.
Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.
Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеПак ме мъчи тоя проблем, деба....
Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.
Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеПак ме мъчи тоя проблем, деба....
Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.
Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщениеС друг двигател и кутия,същите неща сменени и същият проблем. И той стана след смяна на съединителя и маховика. Ще следя за решение.
Недостатъчен ход на съединителят.
Скъсани тампони и провисване на кутията.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment